Фабрика дверей торгової марки «Новий Стиль»

Logo NS

Фабрика дверей торгової марки «Новий Стиль» була заснована в 2002 р.

За свою більш ніж 12-річну історію, наша компанія пройшла довгий і складний шлях становлення і розвитку. Почавши з виробництва дверей одного типу, компанія збільшила асортимент продукції до 100 моделей дверних полотен, об’єднаних в більш ніж 20 колекцій.

Модельний ряд компанії буде розвиватися і далі, так як немає нічого більш мінливого, ніж світ моди і дизайну. Торгова марка «Новий Стиль» прагне відповідати останнім тенденціям світового дизайну і завжди уважно ставиться до побажань своїх Клієнтів. При цьому, наша компанія завжди стежить за якістю своєї продукції. Тут працюють сотні людей, які професійно зростали разом з компанією і досягли результату, який ще недавно здавався недосяжним — компанія «Новий Стиль» — лідер ринку України і один з європейських лідерів! І нехай інші гравці на ринку намагаються заявити про своє лідерство … Але, лідер тільки один! Подивіться навколо! Відвідайте великі і малі торговельні точки, зайдіть в найбільші торговельні мережі. Ви самі переконаєтеся, що продукція торгової марки «Новий Стиль» перевершує продукцію конкурентів за всіма параметрами: представленість, співвідношення ціна / якість, дизайн, актуальність.

Наша продукція поставляється в більш ніж 20 країн світу. Вона добре знайома жителям Європи, Азії, Близького Сходу, Африки і навіть Північної Америки. Виробничі потужності заводу — понад 6000 полотен на добу — дозволяють без праці забезпечувати постійне зростання попиту на розширення ринках збуту.

Використовуючи креативні дизайнерські рішення і сучасні інженерні технології, ми створюємо продукцію, яка задовольняє смаки від поціновувачів перевіреної часом «класики» до модних стилів дизайну. При цьому, експлуатаційні та естетичні якості дверних полотен можуть бути адаптовані під потреби і переваги конкретного регіону.

Сьогодні з повною впевненістю можна стверджувати, що двері торгової марки «Новий Стиль» є синонімом лідерства, надійності, прогресу та інновацій.